jueves, 9 de junio de 2016

kaixo ni Gari naiz eta M06-ko errepuperazioa haurkestuko dizuet.
ni faltan neukan erronka babes kutxa zen,
babes kutxa hau goi mailako elektrifikazioa da C8,C9 eta C11 zirkuitoak dituelako, ere tentsio mugatzailea jarri egin diot tentsio igoeratik babesteko.
babes kutxa egiteko XLpro erabili det eskemak egiteko, eskemak egin ondoren muntaia egin izan behar det.

Muntaia egiteko 6mm2-ko kablea erabili det, ere horraziak erabili ditut kablea aurrezteko eta erosotasuna izateko, muntaia bukatu ondoren bere funtzionamendua frogatu egin genuen eta azkenik babes kutxari etiketak jarri eta itzi egin genun.


kutxaren eskemak egiteko ordu bat egon nintzen eta muntaia bukatzeko bi ordu egon nintzen babes kutxa hau ABB materialarekin  egin det eta 170€ inguru kostatuko zuen materiala.

No hay comentarios:

Publicar un comentario